🎁 Primești 5% cashback în Wallet la comenzi peste 200 LEI! Atenție! Doar cu cont de client.

Întrebări Frecvente

Întrebări despre produse și comenzi

  • Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
    Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
  • Cum cumpăr?
    Pentru informații detaliate despre procesul de cumpărare, vă invităm să vizitați pagina dedicată: Cum cumpăr. Acolo veți găsi pașii necesari pentru plasarea unei comenzi, detalii despre metodele de plată acceptate și instrucțiuni privind finalizarea procesului de achiziție.
  • Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?
    Da, GePas-Mag.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factură fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
  • Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
    În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite. Pentru detalii suplimentare, vizitați pagina de livrare si retururi.

Administrarea contului de client

  • Am uitat parola contului. Cum procedez?
    În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola, disponibilă în pagina Acces cont.
  • Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
    Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.
  • Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
    Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar să vă creați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături. Înregistrați-vă aici.
  • Logare cu Google sau Facebook
    Puteti de asemenea sa va logati rapid utilizand contul de Facebook sau Google, fara a mai fi necesar sa completati un formular de inregistrare separat.

Comenzi și istoricul acestora

  • Pot modifica o comandă lansată?
    În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.
  • Pot afla informații despre comenzile anterioare?
    Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi din contul dumneavoastră. Mergeți la Contul meu - Comenzi.
  • Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
    Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.

Întrebări generale

  • Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?
    În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.

🔖 Nu rata cele mai bune oferte! Descoperă reduceri la încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii aici.