Descriere
Anii 90' reprezinta punctul de pornire al brandului american Skechers, evidentiindu-se pe piata cu un anume tip de gheata barbateasca utilitara, pe parcurs reusind sa-si extinda aria de interes catre alte tipuri de incaltaminte: pantofi sport, pantofi casual, sandale. Concepul Skechers mizeaza pe doua divizii principale: Skechers Memory Foam - categorie care doreste sa transmita principiile, valorile, aspiratiile si opiniile unei culturi; - conceptul se bazeaza pe utilizarea unei spume din interiorul brantului, care preia presiunea si socurile mecanice din timpul mersului, pentru a spori confortul. Skechers GOrun & Skechers GOwalk - categorie performance, care se adreseaza sportivilor, dar si persoanelor care au un stil de viata activ, care isi doresc sa faca sport fara a intampina oboseala de la finalul antrenamentului. - greutate redusa, tehnologia ULTRA GO, ofera confort amplificat. Materialul exterior permite mentinerea unei temperaturi optime din interior, astfel evitand aparitii umiditatii; De-a lungul anilor, amploarea brandului Skechers a atins cote impresionante, astfel reusind sa se extinda in peste 170 de tari, avand peste 3770 de magazine in intreaga lume.
Recenzii
Nu există încă recenzii